top of page
  • Toms Cietvīrs

Mājas ārējais dizains!

Updated: May 11, 2021

Visu laiku domāju, kā lai padaru mūsu klasiskās mājas projektu nedaudz mūsdienīgāku, modernāku un drosmīgāku! Tajā pašā laikā, lai risinājums nesadārdzinātu mājas būvniecības izmaksas. Viens jau man bija skaidrs, ka taisīšu ventilējamo fasādi, jo man kaut kā nepatīk dekoratīvais apmetums. Pirmais ko iedomājos, likšu šķiedrcementa]'' Cedral ''dēlīši ar click sistēmu, bet, parēķinot to cik man tas apmēram izmaksātu, radās vēlme pameklēt arī citus variantus, galvenokārt Pinterestā, jo tur var redzēt skaistus rezultātus. Tā stundām ilgi velkot uz leju un atverot kādu kas ieinteresēja, un atkal velkot uz leju, es uzgāju fasādi no skārda (jumta skārdu) , izklausās ne visai interesanti, bet man iepatikās!


Tā es ķēros klāt pie savas mājas vizualizācijas, lai būtu vieglāk saprast kā tas aptuveni varētu izskatīties un ko var pielāgot! Pasēžot pāris stundas pie Laptopa, tiku pie kaut kāda rezultāta. Aizsūtot draugiem un tuviniekiem, lai uzklausītu viņu domas. Biju patīkami pārsteigts, ka principā visiem patika un ņēmu vērā viņu rekomendācijas, lai pilnveidotu projektu.


Lūk arī mans gatavais dizains! Protams, droši vien šis tas vēl mainīsies, bet centīšos uzmeistarot ko šādu!







Un tam visam liels pluss ir izmaksas, kas nav tik lielas kā citiem maniem variantiem!


bottom of page